Продукція ТОВ «Слобожанський миловар» наявна не лише в усіх регіонах України, а й набула широкого поширення в Азербайджані, Білорусії, Грузії, Казахстані, Киргізії, Молдові, Узбекистані, Російській Федерації, Таджикістане а також продається в ряді країн ЄС, таких як Латвія, Литва, Німеччина, Англія та інші. Маючи позитивні відгуки щодо продукції, ТОВ «Слобожанський миловар» щорічно розширює географію продажів і покращує якість обслуговування партнерів.
Підприємство постійно приймає участь в регіональних, національних та міжнародних виставках і конкурсах. Так, на міжнародних виставках «Битхімекспо» з 2003 р. по 2009 р. продукція компанії «Слобожанський миловар» була удостоєна Гран-Прі, а також нагороджена золотими, срібними та бронзовими медалями за якість, новизну і оригінальність упаковки. Щорічно з 2006 року підприємство стає переможцем обласного конкурсу якості «Краща продукція Харківщини» в номінації «Промислові товари для населення».
Якість та безпека готової продукції компанії підтверджені висновками санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, сертифікатами відповідності УкрСЕПРО і деклараціями про відповідність технічного регламенту Митного союзу.
З 2007 року «Слобожанський миловар» сертифікований на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 Міжнародним органом по сертифікації «Бюро Верітас Сертифікейшн Україна». У 2015 році за результатами ресертифікаційних аудитів підприємство отримало сертифікат на відповідність новій версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Дана акредитація визнана більш ніж в 100 країнах світу. Функціонує система аналізу ризиків і критичних контрольних точок Hazard Analysis and Critical Control Points в розрізі BRC Global Standard.
Продукція підприємства - мило туалетне тверде, пройшло процедуру нотифікації для здійснення продажів в країнах ЄС відповідно до вимог регламенту Європейського Парламенту та Ради косметичної продукції від 30.11.2009 р № 1223/2009.
«Слобожанський миловар» сьогодні - це:
• широкий асортимент товару в різних цінових сегментах;
• якість, підтверджена міжнародним сертифікатом ISO 9001:2015;
• креатив-бюро по розробці дизайну нової продукції;
• науково-виробнича лабораторія по розробці і впровадженню нових видів продукції;
• розвинена дистриб'юторська мережа в Україні і країнах СНД;
• контрактне виробництво (Private label).
Виробництво широкого асортименту продукції можливе за рахунок застосування сучасного обладнання та новітніх технологій в галузі миловаріння.
Запорука надійності і успіх підприємства - кваліфіковані кадри. Фахівці компанії є постійними учасниками міжнародних конференцій, а також семінарів, що проводяться найбільшими компаніями виробниками сировини. Вся продукція ТОВ «Слобожанський миловар» виробляється з натуральної сировини. Парфумерні композиції постачаються відомими виробниками з Франції, Швейцарії, Великобританії, Німеччини, Нідерландів, Іспанії такими як: «Givaudan», «Firmenich», «Fragrance Oils», «Frey & Lau»,«IFF», «Mane», «Symrise», «Takasago», «Iberchem».
До складу більшості видів туалетного і дитячого мила входять натуральні рослинні екстракти, ефірні олії та інші компоненти, що пом'якшують і живлять шкіру.
Лабораторія ТОВ «Слобожанський миловар» складається з 2-х підрозділів: виробничої та наукової лабораторій. Наукова секція здійснює контроль якості готової продукції, розробку інноваційних рецептур, а також сертифікацію продукції.
Підрозділ забезпечено сучасним лабораторним обладнанням: спектрофотометром, хроматографом, рефрактометром, тінтометром від провідних виробників, таких як Shimadzu, Mettler Tolledo, Lovibond, Axis. Лабораторія на виробничій лінії здійснює контроль виробництва на кожному етапі, починаючи від вхідної сировини та закінчуючи готовою продукцією. Науково-виробнича лабораторія атестована на технічну компетентність в галузі атестації. Свідоцтво про атестацію №100-150 / 2015 від 09.06.2015 р
Робота над новим продуктом починається з всебічного аналізу ринку. Всі структури підприємства задіяні в створенні нового продукту, цілісність і цінність його визначається сукупністю і єдністю дизайну, внутрішнього змісту, споживчих властивостей, якості та концепції. Для сучасного покупця важливо, щоб товар мав не тільки гарний дизайн і упаковку, а й високу якість, яка досягається завдяки поєднанню бази з високоякісної сировини і сучасних технологій.
В період економічної кризи компанія не тільки не зменшила обсяги виробництва, а й випустила в 2015 р. нові лінійки продукції в категорії «Засоби для миття посуду» і «Пральні порошки». З 2017 року підприємство розпочало виробництво гелів для душу, шампунів, рідких миючих засобів для прання, а також нових категорій побутової хімії та косметичних засобів. Для задоволення потреб і очікувань клієнтів ТОВ «Слобожанський миловар» завжди вдосконалює асортимент продукції шляхом постійного технологічного розвитку виробництва, розробки інноваційних рецептур, форм і видів мила. Висока якість, доступна ціна - головні складові успіху продукції компанії.
ТОВ «Слобожанський миловар» є виробником дистильованого гліцерину європейської якості з концентрацією 99,5% і вище, згідно ГОСТ 6824-96. Контроль за якістю здійснюється відповідно до European Pharmacopeia 7.0, а також з чинним ГОСТ 6824-96.
Наші партнери: ПАТ «Харківська бісквітна фабрика», ТОВ «ВКГ «Лісова казка», ТОВ «АЛЛХІМ», ТОВ «Проспер», ТОВ «Фітодоктор», УБТОВ «Пірана», ПП «Чарлі», ПП «Акрілат -Хімконтракт» , ТОВ «Компанія Новохім», ТОВ «Чиста планета», ТОВ «Фірма СВ», ТОВ « Біолар», ПАТ «Фармацевтична фабрика Віола», ТОВ « Жардін Косметік», ТОВ « Конві-Україна», ТОВ « КПД», ТОВ «Торгівельний дім "Славойл».
Одним із пріоритетних напрямків діяльності компанії є виробництво на замовлення твердого мила та рідких миючих засобів під «ВТМ» - власними торговими марками. У категорії ВТМ «Слобожанський миловар» виробляє продукцію для найбільших ритейлерів України і ближнього зарубіжжя. Компанію обрали такі мережі як «АТБ», «METRO», «КАРАВАН», «СІЛЬПО», «ЕКО - МАРКЕТ», «EVA», «VARUS», «Брусничка», «КОСМО», «WATSONS», «PROSTOR» , «АШАН», «ВЕЛИКА КИШЕНЯ», «Таврія-В», «ФУРШЕТ», «РОСТ», «МАГНІТ», «ЛЕНТА», «МОНЕТКА», «Летуаль».
Компанія сприяє партнерам у створенні нових продуктів, надаючи професійну допомогу у виробництві продукції в категорії "ВТМ". На підприємстві створені всі умови для випуску якісного продукту на замовлення компаній і великих торгових мереж, зацікавлених у розширенні асортименту продукції під своїми торговими марками. Завдяки прямим замовленням у виробника, клієнт отримує повний контроль за якістю товару, процесом виробництва та логістикою.
За весь час роботи на ринку компанія здобула постійних покупців і шанувальників своєї продукції. За обсягами продажів ТОВ «Слобожанський миловар» щорічно займає лідируючу позицію серед виробників мила в Україні, а ТМ «ШИК» протягом багатьох років входить в ТОП-3 серед торгових марок, присутніх на ринку туалетного мила України.
Стабільна якість протягом 18 років дозволила компанії стати лідером за ознакою: «Купив та купую знову».
Девіз компанії: «Наша якість вища за ціну».
Місія компанії: «Випуск продукції європейської якості за доступними цінами».