Про компанію

            «Слобожанський миловар» - це компанія, яка з 1999 р. йде шляхом впровадження нових технологій, виробляючи та реалізуючи на ринках України та країн СНД мило туалетне, косметичне, дитяче, мило з поліпшеними дерматологічними властивостями (крем-мило), гліцеринове напівпрозоре мило, а також рідке туалетне мило, тверде господарське, рідке господарське мило, універсальну пасту, пральні порошки, засоби для миття посуду.

Щоб задовольнити потреби кожного клієнта, компанія пропонує продукцію в різних цінових сегментах від «економ» до «преміум». Продукція компанії добре відома під торговими марками «ШИК», «Сьоме небо», «Уті-путі», «Друг», «POSHE», «oDa», «Sila» і налічує понад 250 найменувань.

           В Україні ТОВ «Слобожанський миловар» співпрацює з двадцятьма дев’ятьми дистриб'юторськими компаніями, які ведуть свою торгову діяльність по всій території країни, обслуговують понад 15000 торгових точок щомісяця. Компанія забезпечує прямі поставки до національних та міжнародних мереж на території України: «АТБ», «СІЛЬПО», «FOZZY», «BILLA», «METRO», «ВЕЛИКА КИШЕНЯ», «КАРАВАН», «ЕПІЦЕНТР», «НОВА ЛІНІЯ», «EVA», «PROSTOR», «КОСМО», «WATSONS», «VARUS», «Брусничка», «ВОПАК». Підприємство є переможцем тендерів, на постачання продукції для Львівської, Придніпровської, Одеської, Південної залізниць, УДППЗ "Укрпошта", Рівненської, Запорізької атомних електростанцій та інших підприємств.

          Продукція ТОВ «Слобожанський миловар» наявна не лише в усіх регіонах України, а й набула широкого поширення в Азербайджані, Білорусії, Грузії, Казахстані, Киргізії, Молдові, Узбекистані, Російській Федерації, Таджикістане а також продається в ряді країн ЄС, таких як Латвія, Литва, Німеччина, Англія та інші. Маючи позитивні відгуки щодо продукції, ТОВ «Слобожанський миловар» щорічно розширює географію продажів і покращує якість обслуговування партнерів.

         Підприємство постійно приймає участь в регіональних, національних та міжнародних виставках і конкурсах. Так, на міжнародних виставках «Битхімекспо» з 2003 р. по 2009 р. продукція компанії «Слобожанський миловар» була удостоєна Гран-Прі, а також нагороджена золотими, срібними та бронзовими медалями за якість, новизну і оригінальність упаковки. Щорічно з 2006 року підприємство стає переможцем обласного конкурсу якості «Краща продукція Харківщини» в номінації «Промислові товари для населення».

        Якість та безпека готової продукції компанії підтверджені висновками санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, сертифікатами відповідності УкрСЕПРО і деклараціями про відповідність технічного регламенту Митного союзу.

       З 2007 року «Слобожанський миловар» сертифікований на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 Міжнародним органом по сертифікації «Бюро Верітас Сертифікейшн Україна». У 2015 році за результатами ресертифікаційних аудитів підприємство отримало сертифікат на відповідність новій версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Дана акредитація визнана більш ніж в 100 країнах світу. Функціонує система аналізу ризиків і критичних контрольних точок Hazard Analysis and Critical Control Points в розрізі BRC Global Standard.

       Продукція підприємства - мило туалетне тверде, пройшло процедуру нотифікації для здійснення продажів в країнах ЄС відповідно до вимог регламенту Європейського Парламенту та Ради косметичної продукції від 30.11.2009 р № 1223/2009.
 «Слобожанський миловар» сьогодні - це:
• широкий асортимент товару в різних цінових сегментах;
• якість, підтверджена міжнародним сертифікатом ISO 9001:2015;
• креатив-бюро по розробці дизайну нової продукції;
• науково-виробнича лабораторія по розробці і впровадженню нових видів продукції;
• розвинена дистриб'юторська мережа в Україні і країнах СНД;
• контрактне виробництво (Private label).
        Виробництво широкого асортименту продукції можливе за рахунок застосування сучасного обладнання та новітніх технологій в галузі миловаріння.

Запорука надійності і успіх підприємства - кваліфіковані кадри. Фахівці компанії є постійними учасниками міжнародних конференцій, а також семінарів, що проводяться найбільшими компаніями виробниками сировини. Вся продукція ТОВ «Слобожанський миловар» виробляється з натуральної сировини. Парфумерні композиції постачаються відомими виробниками з Франції, Швейцарії, Великобританії, Німеччини, Нідерландів, Іспанії такими як: «Givaudan», «Firmenich», «Fragrance Oils», «Frey & Lau»,«IFF», «Mane», «Symrise», «Takasago», «Iberchem».

До складу більшості видів туалетного і дитячого мила входять натуральні рослинні екстракти, ефірні олії та інші компоненти, що пом'якшують і живлять шкіру.

         Лабораторія ТОВ «Слобожанський миловар» складається з 2-х підрозділів: виробничої та наукової лабораторій. Наукова секція здійснює контроль якості готової продукції, розробку інноваційних рецептур, а також сертифікацію продукції.

          Підрозділ забезпечено сучасним лабораторним обладнанням: спектрофотометром, хроматографом, рефрактометром, тінтометром від провідних виробників, таких як Shimadzu, Mettler Tolledo, Lovibond, Axis. Лабораторія на виробничій лінії здійснює контроль виробництва на кожному етапі, починаючи від вхідної сировини та закінчуючи готовою продукцією. Науково-виробнича лабораторія атестована на технічну компетентність в галузі атестації. Свідоцтво про атестацію №100-150 / 2015 від 09.06.2015 р

        Робота над новим продуктом починається з всебічного аналізу ринку. Всі структури підприємства задіяні в створенні нового продукту, цілісність і цінність його визначається сукупністю і єдністю дизайну, внутрішнього змісту, споживчих властивостей, якості та концепції. Для сучасного покупця важливо, щоб товар мав не тільки гарний дизайн і упаковку, а й високу якість, яка досягається завдяки поєднанню бази з високоякісної сировини і сучасних технологій.

        В період економічної кризи компанія не тільки не зменшила обсяги виробництва, а й випустила в 2015 р. нові лінійки продукції в категорії «Засоби для миття посуду» і «Пральні порошки». З 2017 року підприємство розпочало виробництво гелів для душу, шампунів, рідких миючих засобів для прання, а також нових категорій побутової хімії та косметичних засобів. Для задоволення потреб і очікувань клієнтів ТОВ «Слобожанський миловар» завжди вдосконалює асортимент продукції шляхом постійного технологічного розвитку виробництва, розробки інноваційних рецептур, форм і видів мила. Висока якість, доступна ціна - головні складові успіху продукції компанії.

        ТОВ «Слобожанський миловар» є виробником дистильованого гліцерину європейської якості з концентрацією 99,5% і вище, згідно ГОСТ 6824-96. Контроль за якістю здійснюється відповідно до European Pharmacopeia 7.0, а також з чинним ГОСТ 6824-96.

 Наші партнери: ПАТ «Харківська бісквітна фабрика», ТОВ «ВКГ «Лісова казка», ТОВ «АЛЛХІМ», ТОВ «Проспер», ТОВ «Фітодоктор», УБТОВ «Пірана», ПП «Чарлі», ПП «Акрілат -Хімконтракт» , ТОВ «Компанія Новохім», ТОВ «Чиста планета», ТОВ «Фірма СВ», ТОВ « Біолар»,  ПАТ «Фармацевтична фабрика Віола», ТОВ « Жардін Косметік», ТОВ « Конві-Україна», ТОВ « КПД», ТОВ «Торгівельний дім "Славойл».

        Одним із пріоритетних напрямків діяльності компанії є виробництво на замовлення твердого мила та рідких миючих засобів під «ВТМ» - власними торговими марками. У категорії ВТМ «Слобожанський миловар» виробляє продукцію для найбільших ритейлерів України і ближнього зарубіжжя. Компанію обрали такі мережі як «АТБ», «METRO», «КАРАВАН», «СІЛЬПО», «ЕКО - МАРКЕТ», «EVA», «VARUS», «Брусничка», «КОСМО», «WATSONS», «PROSTOR» , «АШАН», «ВЕЛИКА КИШЕНЯ», «Таврія-В», «ФУРШЕТ», «РОСТ», «МАГНІТ», «ЛЕНТА», «МОНЕТКА», «Летуаль».

        Компанія сприяє партнерам у створенні нових продуктів, надаючи професійну допомогу у виробництві продукції в категорії "ВТМ". На підприємстві створені всі умови для випуску якісного продукту на замовлення компаній і великих торгових мереж, зацікавлених у розширенні асортименту продукції під своїми торговими марками. Завдяки прямим замовленням у виробника, клієнт отримує повний контроль за якістю товару, процесом виробництва та логістикою.

       За весь час роботи на ринку компанія здобула постійних покупців і шанувальників своєї продукції. За обсягами продажів ТОВ «Слобожанський миловар» щорічно займає лідируючу позицію серед виробників мила в Україні, а ТМ «ШИК» протягом багатьох років входить в ТОП-3 серед торгових марок, присутніх на ринку туалетного мила України.

        Стабільна якість протягом 18 років дозволила компанії стати лідером за ознакою: «Купив та купую знову».

Девіз компанії: «Наша якість вища за ціну».

Місія компанії: «Випуск продукції європейської якості за доступними цінами».