Контрактне виробництво

private-label

Приватна марка (Private Label)
 

З 2009 року на нашому підприємстві, як і в усьому світі в цілому, інтенсивно розвивається виробництво продукції під власною торговою маркою (ВТМ, «приватною маркою» або «Private Label») роздрібних торгових мереж і великих компаній.
Специфіка виробництва твердого кускового мила така, що не всі компанії можуть організувати власне виробництво. Допомогти косметичним компаніям і торговельним мережам, які бажають розширити свій асортимент туалетним милом, дозволяє наш багаторічний досвід, повне розуміння виробничих процесів і гарантія якості продукту.
Наше підприємство самостійно виробляє мильну базу високої якості, з якої на 5 виробничих лініях випускається більше 200 найменувань твердого мила різних торгових марок.

Головні переваги власної торгової марки (ВТМ) для споживача - це низька ціна, контрольоване якість і унікальність продукту. Тісна співпраця з виробником, минаючи дистриб'юторів і посередників, дозволяє надати ціну значно нижче аналогічного продукту під відомою торговою маркою. Завдяки прямим замовленням у виробника Ваша компанія отримує повний контроль над якістю товару, починаючи з сировини, процесу виробництва і логістики.
На сьогоднішній день в напрямку контрактного виробництва ми успішно співпрацюємо з найбільшими мережами України і Росії. У числі наших клієнтів такі відомі мережі, як «АТБ» (ТМ «Своя Лінія», «Розумний вибір»), «Лента» (ТМ «Лента» и «365 дней»), «Fozzy Group» (ТМ «Премия», ТМ «Повна Чаша»), «Auchan Ukraine» (ТМ «Ашан», ТМ «Кожен день»), «Лэтуаль» (ТМ «Les Secrets de Boudoir»), «Ева» (ТМ «Green Way», «Літо», «Управдом») і багато інших. У категорії СТМ ТОВ «Слобожанський миловар» обслуговує потреби більш 20 великих торгових мереж, асортиментний ряд яких налічує близько 200 SKU.